Hej
Jeg har en 406 St break fra 1999 som har kørt 360000.
Den står for at skulle synes i år, og der er nogle ting der skal laves inden. Dertil holder den nu med en blokeret servopumpe.
Ialt skal der laves for ca 11000 jfr autobutler (kat, bremser for, servopumpe, støddæmper højre for, tårnleje højre for.) + et sæt sommerdæk og den grønne temperatursensor.
I forvejen er der en del der ikke virker (centrallås, klima, udv. Temperatur etc.).
På den anden side har jeg skiftet bagbremser, forrude, håndbremsekabel og -bakker, en forlygte, mellem- og bagpotte, bagrudevisker, stabilisatorer og venstre tårnleje. siden sidste syn.
Den har det med at hoppe ud af bakgearet når den er varm og hakker nogle gange i motorgangen når der er koldt.
Nu står jeg selvfølgelig over overvejer om jeg bare burde komme af med den eller jeg kan forvente at være kørende nogle år endnu, hvis jeg nu ofrer flere penge på den.
Jeg ved godt at i ikke kan svare mig, men jeg tænker at i kender de biler så godt, så i måske kan give mig et godt råd. Jeg er egentlig glad for bilen, men savner på den anden side noget udstyr, som den ikke har og savner og noget bedre lændestøtte. Har i et godt råd til en stivlende mand?