Det er ikke det helt store af svar der er på det indlæg. men hva'! her kommer der mere til mit problem, har netop snakket med peugeot i roskilde, og de siger efter at ha' set ned i motorrummet at sådan skal en motor sige. Citat: ( det er magnetventilerne i dysserne der åbner og lukker, sådan siger biler også der lige er rullet ud af butikken.) ser i det er så har han taber mig i svinget vis jeg købte ny bil og den sagde som min gør nu, så ville jeg da forlange pengene tilbage. jeg arbejder meget tit med magnetventiler i mit fag, og jeg skal stå med enten øret eller hånden på magnetventilen for at finde ud af om de åbner og lukker. Jeg sagde også til den rare peugeot mand at min far som har har en 1,8 men ellers magen til min, ikke siger en dyt, jeg kan stå med hovedet (bogstavligt) nede i min fars motorrum og stadig høre mine dysser tikke i tomgang ved siden af. Igen citat: ( han har bare været heldig.) Det er så har jeg synes det er nyttesløst at blive ved med at snakke med ham.
Så vis i ikke ved om i kan hjælpe, men læser ind læggat alligevel, så bare kom med nogen indput alt kan bruges, for peugeot kan åbentlyste ikke. Så vis i har en anden PSA vogn som tikker så bare kom med jeres løsninger.
PS. det skal lige siges at min fars har rundet over 360,000 km, uden dysse problemer.