Forfatter Emne: peugeot 207  (Læst 2177 gange)

Heinopedersen

  • Gæst
peugeot 207
« Dato: 19. September 2013, 11:15 »
Jeg har for nyligt købt en 207 årgang 2007 jeg vil gerne ha opgraderet radioen i bilen da den hverken kan afspille mp3 eller noget.......... hvad kan jeg gøre har forsøgt at søge på nettet efter evt en anden radio med mp3  men uden held....... nogle som kan hjælpe mig har jo også tænkt lidt i noget håndfri telefoni måske man kan få en enhed med det hele indbygget men vil jo gerne stadigt kunne bruge rat betjeningen og display

warlock

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 46
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: peugeot 207
« Svar #1 Dato: 23. September 2013, 20:24 »
Jeg ligger inde med sådan en her
Du styrer hele dit navigationssystem via den store tryk-følsomme farveskærm på 7".
Her kan du selv bestemme om det er radio, DVD-film, navigation eller bluetooth du vil anvende.
Kan denne navigation til 207'er mere..?
Ja - det stopper ikke her. Du har med dette navigationssystem også en integreret bluetooth løsning så du fremover er fri for, at sidde med en ledning i øret. Tænd systemet, find telefonen og tal trådløst i mobilen og følg samtidig med på navigationen.

Nem montering

Monteringen af denne navigation til Peugeot 207 er meget enkel, nem og hurtig. Navigationssystemet er special tilpasset således det passer ind i "hullet" på instrumentbordet, hvor din gamle radio er placeret.

Kim