Forfatter Emne: Partner (serie 2) 1.6 benzin kølerventilator...  (Læst 1412 gange)

Bluescurrent

  • Gæst
Partner (serie 2) 1.6 benzin kølerventilator...
« Dato: 13. August 2014, 23:01 »
....øv, propellen er faldet af, og jeg mangler en lille møtrik til at sætte den fast med....den er mærket 'GATE' og har så vidt jeg ved linksgevind....har nogen herinde et tip?....alternativet er en helt ny ventilator, da dimsen ikke findes som reservedel (ret utåleligt!)...den ser ud til at være ret fin i gevindet og 4mm dog uden jeg har målt den....hjæææælp....hvis det skal koste mig tusindvis af kroner grundet en lille bitte usmart (eller oversmart?) konstruktion, bli'r min ellers så dejlige Peugeot Partner den sidste franske bil i mit liv....

Bluescurrent

  • Gæst
RE: Partner (serie 2) 1.6 benzin kølerventilator...
« Svar #1 Dato: 14. August 2014, 15:34 »
....hvor heldig ka' man være...begyndte for alvor at skille tingene ad...og sør'me om ikke møtrikken lå og gemte sig mellem ventilatorkonsollet og køleren...møtrikken er helt, helt speciel, så det var fantastisk at finde den, og ikke at have tabt den på motorvejen....

Bluescurrent

  • Gæst
RE: Partner (serie 2) 1.6 benzin kølerventilator...
« Svar #2 Dato: 16. August 2014, 00:04 »
....yesss...den er repareret og virker som den skal...og så har 'djævlemøtrikken' fået Locktite, så den ka' blive siddende....

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Partner (serie 2) 1.6 benzin kølerventilator...
« Svar #3 Dato: 16. August 2014, 10:15 »
Dejligt når tingene lykkedes, uden det koster noget.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002