Peugeot Club Danmark
 April 26 2018 05:36:48
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 4
Ingen brugere online

Antal brugere: 8,062
Nyeste bruger: jesperyogi
Debatemner
Nyeste emne
løs ledning på batte...
fartpilot - nu også ...
207sw 1,6hdi, vil ik...
Peugeot 407 sw 1.6 h...
Motorgaranti
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [600]
Konstruktionsfejl... [96]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Peugeot Club Danmark | Køb/Salg/Bytte
Forfatter Peugeot 308. 1,6 hdi
Khaled
Brugere

Antal indlæg: 17
Lagt på d. 12-09-2017 14:59
Hej alle. Jeg er den lykkelige ejer af en peugeot 308 hdi fra 2008. Den kører supergodt men sporadisk hyler den som om en af selerne ikke er monteret selvom alle har seler på. Display eller lys under bakspejl fungere ikke så den tidligere ejer har fjernet stikket så det virker ikke. :-) Ved nogen hvordan lyden fjernes? Den hyler 2 gange ugentligt og i 1-2 minutter. Nogen gange bare et enkelt bip eller 2..... Hjælp.
Forfatter RE: Peugeot 308. 1,6 hdi
AXE1
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 261
Bopæl: Slagelse
Lagt på d. 12-09-2017 15:34
Hvis du har noget til at ligge på højre for sæde så vil den sige til, ellers kan det være en dårlig kontakt i sædet.
Hvis du kan fange den med en tester på når den gør det så kan du se hvad der trigger den, der er nok ingen fejl på noget.

Peugeot 207 RC
Khaled
Brugere

Lagt på d. 12-09-2017 15:54
AXE1 skrev:
Hvis du har noget til at ligge på højre for sæde så vil den sige til, ellers kan det være en dårlig kontakt i sædet.
Hvis du kan fange den med en tester på når den gør det så kan du se hvad der trigger den, der er nok ingen fejl på noget.

Jeg har prøvet alt. Er kun ude efter at slukke for lyden. Tænker at jeg ikke har brug for alarmen og lyd.
Khaled
Brugere

Lagt på d. 15-09-2017 08:34
Har fundet ud af at display med hvilken sele der driller var slået fra. ( stikket fra faldet ud eller taget af ved bakspejl) Nu har jeg fundet ud af at det er de 3 midterste alarmer der driller. Skiftevis. Ingen sidder der og de hyler vilkårligt og nogle gange slet ikke. Nogen der ved hvor disse føler sidder?? Jeg har kigget under sæderne men der er intet. Bemærk at det er bilen med 3 enkelte sæder på midterrækken.
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark