Peugeot Club Danmark
Peugeot Club Danmark => Peugeot Snak => Emne startet af: Hjallerup efter 09. Juni 2017, 14:50
-
Den gik i løbeprogram som så ofte før med Cv bagefter. . Standsede og slukkede lampen . Før lavet brænstoftruk. 10 sek. Efter start lød der som 5 sende der slog på en ambolt. Og det var helt blå bagved. Inden jeg nåede at slukke lød det meget grimt. Bilen blev solgt mistænkeligt godt i morges. 😎😎
-
Hej!
Med de problemer du har haft, håber jeg på en lysere fremtid for dig og dit bil-liv...
Frit Vensyssel til Ejderen.......
mvh
-
Købt en meget billig betaling 1.6i 16 v 110 hk fra 2006 eneste fejl jeg har fundet er fartpiloten. Limit virket 100% jeg kan tænde cc og den viser off. Kan ikke få den på on. Stoplyset virker. Må laves når vi kommer hjem igen.
-
Du starter med at give koblingskontakten et sprøjt kontaktspray op ved palen, helst så det står ovenud ved ledningerne, hvorefter du pumper nogle gange med pedalen så kontakten får lidt motion, så skal den såmænd nok virke igen.
Holt
-
Så har den fået en rensning og noget motion. Eneste forskel er at nu kommer der 3 Bib når jeg forsøger at aktivere den.
-
Så var det ikke spildt arbejde, men næste punkt er så bremsekontakten, den kan adskilles og kontaktpunkterne renses, man kan også købe en ny for omkring en hundredkroneseddel.
Bremsekontakten indeholder to kontaktsæt, derfor kan bremselyset sagtens virke uden at det andet kontaktsæt virker.
Holt
-
Hmm. Bremsekontakten mangler en "Pind mellem kontakt og pedal. Ny kontakt købt og bliver monteret i morgen inden titrn hjem..:)
-
hjalp ikke :(:( . Kan det være rigtigt at blæseren først tænder ved 104 grader. bilen render varm ved bykørsen med CV. på motorvejen går det fint ved ca.93 grader. Har skiftet termostaten med føler. Det hjalp ikke
-
På min 406er sidder der to blæsermodstande - lav hastighed starter ved ca. 96 grader og høj hastighed starter ved omkring 103 grader. Hvis blæsermodstanden til lav hastighed (temperatur) er defekt, starter blæsereren først ved høj temperatur.
VH
-
Mangler nok den lave hastighed :o . Har fri idag, så det er "skruedag" Så jeg er forhåbentlig klogere senere idag. Senere var så nu :):). modstanden er defekt :(:( Så nu skal findes..
Kontakt på koblingspedal er skiftet, men tester siger stadig " koblingspedal nedtrykket:o:o
-
Du kan teste mm pp2000 under test af elektriske komponenter.
VH
-
Er der mere end en kontakt på kobling
-
Da jeg havde en defekt blæsermodstand var den rustet over i viklingen. Jeg samlede den faktisk midlertidigt med en kabelsko så aircon virkede, indtil den nye kom fra Kina.
VH
-
der ligger en ny til mig i morgen ved au2part :):) så der er kun fartpiloten som driller. Klippede kontakten af den gamle kontakt. Uanset om ledningerne er snoet sammen eller ikke, skriver testeren at koblingen er trådt ned.