Peugeot Club Danmark
Teknik => Elektronik => Emne startet af: denisco efter 30. Juli 2017, 15:49
-
Hej
Jeg får ovenstående fejl på min Peugeot 308 SW fra 2014. Er der nogle som har erfaringer med denne fejl.
Jeg har haft en ODB2 reader på, og får følgende fejlkode:
P20F6 – Reductant Injection Valve Stuck Open Bank 1 Unit 1.
-
Uden den rigtige tester med den rigtige P fejlkode, så er det svært at sige
-
pug407aut skrev:
Uden den rigtige tester med den rigtige P fejlkode, så er det svært at sige
Det er skam en helt rigtig "P" kode og den henviser til Urea systemet, det kunne være dysen der er def.
-
Samler lige beskeden :)
-
Samler lige beskeden :)
-
AXE1 skrev:
pug407aut skrev:
Uden den rigtige tester med den rigtige P fejlkode, så er det svært at sige
Det er skam en helt rigtig "P" kode og den henviser til Urea systemet, det kunne være dysen der er def.
Mange tak for hurtig svar.
Jeg fik faktisk skiftet urea i sidste uge pga. Lampen lyste. Kan der være en sammenhæng her?
Og er det noget som er dyrt at få lavet? :)
-
denisco skrev:
AXE1 skrev:
pug407aut skrev:
Uden den rigtige tester med den rigtige P fejlkode, så er det svært at sige
Det er skam en helt rigtig "P" kode og den henviser til Urea systemet, det kunne være dysen der er def.
Mange tak for hurtig svar.
Jeg fik faktisk skiftet urea i sidste uge pga. Lampen lyste. Kan der være en sammenhæng her?
Og er det noget som er dyrt at få lavet? :)
Ja det kan der sagtens være en sammenhæng i..
Prøv at smide et reg. nr eller sidste 8 cifre i stelnummeret.
Så kan DIT system slås op.
MÅSKE er det bare en bagatel som skal tjekkes ??? ;)
-
Det lykkedes at nulstille fejlen :)