Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: pug407aut efter 21. Juni 2011, 21:14
-
Skal sådan en lavtryks pumpe ikke køre heletiden. hvis den er defekt kan det så ikke give lidt hakken/ryk ved lave omdregninger, fordi den snore nemlig ikke. det er en pug 407 SW 2,0 hdi fra 05
-
Hvis det er en med Siemens SID 803 kan du ikke høre den for den har ikke nogen , du kan kende det let hvis der er en gummipumpe på slangen ved brændstoffilteret har den ingen pumpe i tanken
-
KHJ skrev:
Hvis det er en med Siemens SID 803 kan du ikke høre den for den har ikke nogen , du kan kende det let hvis der er en gummipumpe på slangen ved brændstoffilteret har den ingen pumpe i tanken
Den har en gummi pumpe i motorrumet, og lavtrykspumpe i tanken, da det er en 2,0 hdi og ikke en 1,6 hdi jeg har
-
Hej
Min har haft det samme når den næsten løber friløb så får den en vuggende kørsel, men da den var på værksted i Lyon 0 stillede de hele bilen og jeg tror det er pumpetrykket der var forhøjt.
-
Hvis den har gummi pumpe i motorrum har den ikke pumpe i tanken selv om det er en 2,0
-
KHJ skrev:
Hvis den har gummi pumpe i motorrum har den ikke pumpe i tanken selv om det er en 2,0
den har gummi pumpe i motorrum og pumpe i tanken
-
Hvis den havde pumpe i tanken så var håndpumpen ikke der for den kunne udlufte filteret når det blev skiftet , så det er grunden til håndpumpen er der , hvis der havde været pumpe i tanken ville gummibolden / håndpumpen blive lige så stor som en fodbold og sprænge af trykket
-
(http://i1112.photobucket.com/albums/k494/pug407aut/DSC_0097.jpg)
(http://i1112.photobucket.com/albums/k494/pug407aut/DSC_0096.jpg)
for mig ligner det en pumpebold og en lavtrykspumpe.
Det kan også vare mig der har brug for briller
-
KHJ har ret; det billede du har uploadet er af tankmåleren. Der er ingen lavtrykspumpe på den model.