Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: kitojo efter 14. September 2011, 16:25
-
Jeg skal have skiftet tændrør på min 406 1.8 fra 2003.
Hvilke vil i anbefale, som værende de bedste til lige netop den model, hvor ydelsen er i top, og god for brændstoføkonomien ?
-
kitojo skrev:
Jeg skal have skiftet tændrør på min 406 1.8 fra 2003.
Hvilke vil i anbefale, som værende de bedste til lige netop den model, hvor ydelsen er i top, og god for brændstoføkonomien ?
Jeg kan kun sige køb dem ikke ved thansen
-
Nej, det kunne jeg dog heller ikke finde på .
Jeg tænker mest på om det skal være Bosch eller NGK, og om det skal være "super" tændrør eller bare helt almindelige.
-
kitojo skrev:
Nej, det kunne jeg dog heller ikke finde på .
Jeg tænker mest på om det skal være Bosch eller NGK, og om det skal være "super" tændrør eller bare helt almindelige.
Hvis jeg er i tvivl, så ringer jeg til forhandler....
Det er pisse lige meget om de hedder Bosch el NGK...
Det er data på rør der er vigtigt.... "varme og tænding"
Man må IKKE montere forkerte rør i dyret......:(
-
Det endte med at jeg købte helt originale tændrør hos peugeot. Så er jeg sikker på at de rigtige sidder i ;)
-
kitojo skrev:
Det endte med at jeg købte helt originale tændrør hos peugeot. Så er jeg sikker på at de rigtige sidder i ;)
super fornuftigt......så er du sku ikke gået galt i byen...............
-
hej jeg var ikke klar over at Peugeot lavede deres tændrør selv.
jeg kendte en mekaniker den gang da der var kort og lange gevind
efter hans mening var der ikke forskeld på tændrør problemet var kun når der kom lang gevind hvor der skal være kort ,så er det ikke til at skrue ud
-
morgan skrev:
kitojo skrev:
Det endte med at jeg købte helt originale tændrør hos peugeot. Så er jeg sikker på at de rigtige sidder i ;)
super fornuftigt......så er du sku ikke gået galt i byen...............
smile.... du er ikke den første der kommer med den....
det er ganske alm tændrør.... det er "vigtigt" det er varme på rør og så hvor kraftig de tænder...... du kan "De svejser" et stempel ved forkerte rør..
og så hedder det ny motor......og det koster ja....100 kilo for en ny