Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: morgan efter 01. Oktober 2011, 09:11
-
der er store disku på værksed, mht undervogns behandling på de nye geoter og VW.
Jeg har en påstand der hedder ca 4 år så skal den ha en bye....
Mester siger ca 10 år .??
Hvem har ret
-
Godt nok er en Peugeot galvaniseret, men jeg ville ikke vente ti år med at få den undervognsbehandlet!
Jeg vil nok nærmere sige at du skal få den undervognsbehandlet nu og så igen om 1-2 år. Så kan du nok køre 6-8 år før det igen er nødvendigt.
-
Min 407 fik Pava behandling inden den blev leveret i 2004, FDM sagde sidst at den var som ny i bunden, jeg fik dog efter råd fra PAVA en hulrumsbehandling og propper udskiftet i 2010
Men jeg kan ikke se spor af rust nogen steder. Og nu er den 7 år gammel.
-
silverfox skrev:
Godt nok er en Peugeot galvaniseret, men jeg ville ikke vente ti år med at få den undervognsbehandlet!
Jeg vil nok nærmere sige at du skal få den undervognsbehandlet nu og så igen om 1-2 år. Så kan du nok køre 6-8 år før det igen er nødvendigt.
Det vil jeg gøre.. Geot vil give mig en bye for 2500 kilo..
Pava / dinitrol.????
Kloge Åge siger at Pava er olie behandling og dinitrol er voks behandling...?
Geot "sælger" siger til mig det er voks behandling den får.?
-
Jeg siger at begge produkter har stort set den samme kemiske sammensætning og at forskellen er hvor meget det enkelte rustbeskyttelsescenter kender til Peugeot.
-
Det vil jeg gøre.. Geot vil give mig en bye for 2500 kilo..
Det var ikke så lidt!! - 2.500.000 kr!! :D:D:D
-
Eivin skrev:
Det vil jeg gøre.. Geot vil give mig en bye for 2500 kilo..
Det var ikke så lidt!! - 2.500.000 kr!! :D:D:D
He He.. du er sku vågen..... Tror vist at i ved hvad jeg mente...:D