Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: pug407aut efter 10. November 2011, 11:15
-
ventilløfter er det en dyr operation, evt ca pris for sådan en operation.
vacumslangen på turboen, er det den der bliver ført med et rør af metal og bliver tilsluttet af en stump (ca. 5 cm) gummi slange på wastgaten.
-
jeg kan måske hjelpe med den her
(http://i1212.photobucket.com/albums/cc452/kjeldgoldwing/vacum.jpg)
-
Hvis det er en 136 hk så er der rør imellem . hvis den er med Bi turbo så er der en DW12 2,2 HDI
-
KHJ skrev:
Hvis det er en 136 hk så er der rør imellem . hvis den er med Bi turbo så er der en DW12 2,2 HDI
det er en 2,0 hdi RHR (DW10BTED4)
-
Ja RHR der er rør imellem , hvorfor vil du skifte løftere ? det er et større arbejde da der skal skiles meget ad knasten til indsugning sidder under manifold og er ikke synlig da den bliver trukket af kæde fra udst. knasten så lidt større operation
-
KHJ skrev:
Ja RHR der er rør imellem , hvorfor vil du skifte løftere ? det er et større arbejde da der skal skiles meget ad knasten til indsugning sidder under manifold og er ikke synlig da den bliver trukket af kæde fra udst. knasten så lidt større operation
den er begyndt med at larme formeget, altså ventilbanken.
-
..ja kunne også godt tænke mig at høre et ca prisoverslag på den operation..min er også begyndt at tikke i ventilerne..ville godt ha`den blev lige så støjsvag som før i tiden ;-))
-
Glem nu ikke at Peugeot har 200.000 km motorgaranti hvis man får serviceret sin bil hos dem!!
Den garanti dækker også ventilløftere.
-
rem-dk skrev:
Glem nu ikke at Peugeot har 200.000 km motorgaranti hvis man får serviceret sin bil hos dem!!
Den garanti dækker også ventilløftere.
Min har kørt 360000
-
pug407aut skrev:
rem-dk skrev:
Glem nu ikke at Peugeot har 200.000 km motorgaranti hvis man får serviceret sin bil hos dem!!
Den garanti dækker også ventilløftere.
Min har kørt 360000
Ok, så er der nok ikke meget at hente der.:(