Peugeot Club Danmark

Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: dalle1983 efter 30. Januar 2012, 22:14

Titel: 406 2,0
Indlæg af: dalle1983 efter 30. Januar 2012, 22:14
hej har købt en 406 2,0 fra 2000, motoren halter meget når den er kold og lidt når den er varm, det stopper når men gir gas, har skiftet tændrør og der ikke nogle udsætter når man køre, nogle gode ideer?
Titel: RE: 406 2,0
Indlæg af: lyn efter 31. Januar 2012, 08:43
få læst fejl ud ...
Titel: RE: 406 2,0
Indlæg af: dalle1983 efter 31. Januar 2012, 22:21
har jeg fået i dag, ingen fejl:-(
Titel: RE: 406 2,0
Indlæg af: pug407aut efter 01. Februar 2012, 08:24
lyder det som hvis man giver en gammel bil lidt for meget choker
Titel: RE: 406 2,0
Indlæg af: rem-dk efter 01. Februar 2012, 19:11
Det kan være dårlige hydrauliske ventilløftere.
Den tur har jeg været igennem.
Symptomerne passer på det du skriver, problemerne er der kun ved kold motor kort tid efter start, for derefter at forsvinde indtil næste koldstart.
Jeg bøvlede i lang tid med dette, og fik til sidst dækket ventilløfterne af Peugeots motorgaranti.
Herefter går den fuldstændigt perfekt.
Titel: RE: 406 2,0
Indlæg af: larseriksen efter 06. Februar 2012, 14:38
Citér
rem-dk skrev:
Det kan være dårlige hydrauliske ventilløftere.
Den tur har jeg været igennem.
Symptomerne passer på det du skriver, problemerne er der kun ved kold motor kort tid efter start, for derefter at forsvinde indtil næste koldstart.
Jeg bøvlede i lang tid med dette, og fik til sidst dækket ventilløfterne af Peugeots motorgaranti.
Herefter går den fuldstændigt perfekt.


Ja det var det også på min kammerats bil