Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: baaden efter 20. Februar 2012, 20:20
-
hej håber i kan hjælpe.
jeg har lige købt en 307 2,0i men koblingen er lidt stram
og slipper sent eller højt oppe er der mulighed for at justere ?
bilen er fra 2004 og har kørt 142000, km aner ikke om den
tidligere har været skiftet.
Baaden
-
Det lyder nok højest sandsynligt som om at den er blevet skiftet.
Der er vel ikke så meget at gøre når man har fået ny kobling end at køre den til :) Du skal lige vende dig til det.
- Men for en sikkerheds skyld kunne du kontakte sælgeren og høre nærmer omkring koblingen.
-
Kobling ferie 2010
407 2.0 HDI 2004
Jeg lavede vrøvl over at min kobling var dårlig, meget hurtig efter at en ny var lavet for 14.500kr den skred i bjergene i Italien, sidste år. Men nu efter 20.000 km og en tur til Provence og Italiens bjerge, var der ikke noget i vejen. Vi filede ikke på koblingen, og sørgede for at den havde omdrejninger over 2000, i bjergene, så jeg tror næsten at den kan holde til næste år også.
Og der er ingenting i vejen mere 21.02.2012
Man må jo lære at køre den bil.
Og hvor var det dejlig med klimaanlægget der virker perfekt selv om der aldrig er kikket efter det, og bilen er fra 2004.
-
Kør forbi et Peugeot værksted og bed en tekniker om at vurdere koblingen. Måske er det bare dig, eller måske er koblingen færdig?
-
Ole Edslev skrev:
Kobling ferie 2010
407 2.0 HDI 2004
Jeg lavede vrøvl over at min kobling var dårlig, meget hurtig efter at en ny var lavet for 14.500kr den skred i bjergene i Italien, sidste år. Men nu efter 20.000 km og en tur til Provence og Italiens bjerge, var der ikke noget i vejen. Vi filede ikke på koblingen, og sørgede for at den havde omdrejninger over 2000, i bjergene, så jeg tror næsten at den kan holde til næste år også.
Og der er ingenting i vejen mere 21.02.2012
Man må jo lære at køre den bil.
Og hvor var det dejlig med klimaanlægget der virker perfekt selv om der aldrig er kikket efter det, og bilen er fra 2004.
Hmm lære at køre ja det har været et problem på en del af de de 136 hk at trykfoden ikke trykkede hårdt nok til det kraftige moment , koblingen er så ændret så trykket er hårdere og den skulle ikke fedte mere