Peugeot Club Danmark
Arkiv => Peugeot snak (arkiv) => Emne startet af: gnist47 efter 06. Oktober 2012, 19:55
-
406 2,0 hdi 1998 kørt 500000 dysse 1 skiftet ved 475000
hvad betyder korrektion af dyssegennemstrømning min dysse 1 er alrtid omkring omkring 2 til 2,7 og de andre altid - 0,1 til -2,5 størst forskel ved lav belastning og minst ved høj belastning summen af dysse 2,3 og 4 er minus = plus for dysse 1. En ting til motoren går meget ujævnt ved lave omdr går let i stå ved tilkobling og momentet ved lave omdr. er væk kan i knække den ;)
-
Er den dyse der er skiftet samme klasse som de andre , og er den kodet i elektronikboksen ?
-
godt ? det er udført på et Peugeot værksted, men hvilken betydning har det om den er kodet i boksen og hvordan gør man det i pp2000