Peugeot Club Danmark
Teknik => Motor og Transmission => Emne startet af: torbenandersen efter 24. Februar 2013, 13:18
-
Har monteret nyt SKF sæt for 2 måneder siden og måtte stramme kileremmen rimmeligt hårdt op før den ikke hylede og nu må jeg stramme den op igen pga at den hyler, men nu er slidsken i bund, de 2 bolte er i "nul" i slidsken, hvorfor er der ikke mere justeringsmulighed tilbage, der er masser af slidske den anden vej (løs) Hvad gør I andre, forlænger I slidsken ved at file med rundfil, der er ca 5 mm tilbage på justringsbolten inden den går i nul.
105 D med servo fra 2001
-
Hej, måske har du fået remmer med forkert diameter?
-
tha_lime skrev:
Hej, måske har du fået remmer med forkert diameter?
..vil jeg også mene..det er ikke rigtigt,at du skal file o.s.v. på slidsken
-
Købt via FTZ og der stod 105D på SKF sættet, såvidt jeg husker
-
Måske finnes det flere remmer, alt eftersom om den har ac leller annet ekstraudstyr.
-
Nu har jeg fundet fakturaen fra FTZ - de har solgt mig VKM33039 - er der nogen der kan omsætte det til peugeot sprog eller tjekke om det er det rigtige sæt til en 105D med servo fra 2001, jeg har noteret mig at ved montage havde jeg "kun" 1 cm tilbage i justeringsmulighed og det det er måske at jeg efter nr. 2 justering er i "bund" = løbet tør for justeringsmuligheder
-
Hov, lidt for hurtig på tastaturet, håber at I selv kan indsætte de manglende ord og slette nogle andre
-
google er din ven
PEUGE 106 II (1) 1.5 D VJX (TUD5)10.2000 -
Så jeg er nød til at få en peugeot mekaniker banen, er der også kun 1 cm tilbage på opstrammerhjulet ved første opspænding ved original sæt og nul cm efter nr. 2 opstramning