Peugeot Club Danmark
Teknik => Motor og Transmission => Emne startet af: rlesemann efter 27. Marts 2013, 20:09
-
Min 806 2,0 årg 95 går 1200 i tomgang.
Jeg syntes det er for meget, har tjekket vakumslangerne, fandt en enkel der blev skiftet.
nogle bud på hvorfor den går så højt???
Den springer ikke lige igang, den er lidt sløv at slå liv i, ved ikke om det hænger sammen???
Nogle der har bud på afhjælpning til kvikker start???
-
Er den normal driftsvarm. Hvis den ikke bliver varm (konstant åben thermostat) så kører der med høje omdrejninger hele tiden. Kan også være def. temperaturmåler. Så den tror den er kold. mvh
-
Den har normalt driftteparatur. ca 90g så starter blæseren og falder til under 90g. Jeg tro desvære ikke det er den vej rundt vi skal. Men tak for budet.
VH René
-
Måske skal du have en tester på for også at aflæse vandtemperatur med testeren. Måske har bilen 2 følere. En til instrumentet og en til motorstyring. Hvis temp.føleren til motorstyringen er def. kan den stadig tro den er kold, men hvis styringen af køleblæser går gennem motorstyring, så ved du at den virker. Har din bil seperat thermokontakt til køleblæseren?
-
Ved ikke om der er 2 føler, hvor finder jeg dem, hvis de er der? Blæseren starter ved ca 92G på instrumentet.
NY INFO.
Jeg kan pumpe omdregningerne op på 2100, med bremsepedalen:o
Måske noget der er defekt der???
Nogle bud???
-
Ingen der har de vise sten???:p
-
SLET ingen der kan hjælpe?
Den bliver sku snart solgt :@