Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Skat

Sider: [1]
1
Elektronik / RE: Radio - bilens display
« Dato: 10. Juli 2017, 22:52 »
Pokkers også - men det var et forsøg værd. :)

Tak for hjælpen!

2
Elektronik / Radio - bilens display
« Dato: 10. Juli 2017, 14:05 »
Jeg har fået eftermonteret en Pioneer MVH-X380BT i min Peugeot 307 fra 06.
Det er monteret med AM kabler, og ratbetjeningen virker.

- Men hvordan får jeg den til at vise frekvens oppe ved uret, som den gjorde ved den originale?

3
Elektronik / RE: 307 - fartpilot.
« Dato: 02. Juli 2017, 00:42 »
Citér
Holt skrev:
Når pedalen er sluppet må der højst være 3 ohm modstand (fuld gennemgang)


Holt


Tusind tak! - Jeg fik pillet den ud igen, og det jeg kan måle er 0,06 ohm modstand når jeg trykker palen i bund; og jeg kan ikke måle noget når den ikke er trykket ned. (heller ikke kontinuitet). Er det et tegn på den er defekt, eller at den er kodet forkert i BSI?

4
Elektronik / RE: 307 - fartpilot.
« Dato: 01. Juli 2017, 23:27 »
Desværre havde jeg ikke rigtig nogen idé om hvad jeg skal måle.
Er det gennemgang når den er trykket i bund, eller mangel på samme?

5
Elektronik / 307 - fartpilot.
« Dato: 01. Juli 2017, 20:05 »
Min fartpilot driller...
Jeg har fået monteret en original fartpilot arm i min Peugeot 307 fra 06. (dvs. canbus).
Peugeot forhandleren har aktiveret den i ECU - de kunne ikke få den til at virke - men fortalte at den muligvis kom til at virke efter 24timer. (Jeg klager ikke, da de gjorde det U/B).

Jeg kan se at den får signal fra armen, da den skifter funktion i instrumentbrættet, fra både limiter og til Cruise Control.
I cruise control står den bare til "OFF" og hastigheden til "---".
(Og det er i 5gear og ved 110 på motorvej).

Jeg har leget lidt med bremsekontakten - ingen synlige defekter, og jeg kan måle gennemgang på stikben 2 og 3, når den er aktiveret. (For sjov, prøvede jeg at tape den så den hele tiden var lukket, men det gav bare ABS/ESP fejl i stedet) :P

Jeg havde koblingskontakten ude - uden at måle på den; så sad den en smule løs. - Men af hvad jeg kunne se/høre, så blev den først aktiveret når jeg brugte koblingen...

Nogle gode bud på, hvad jeg kan kigge på nu?

Sider: [1]