Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Toki

Sider: [1]
1
Motor og Transmission / Sv: Urea fejl
« Dato: 16. September 2019, 21:31 »
Det er et kendt problem på de første 308 peugeot skifter dem ub ved fuld service bog. Ellers køb en ny ved myparto.com i tyskland så kører det igen det er det billigste sted at købe den

2
Ny turbo er nu monteret og det ser ud til at virke 😃👍

3
Ved ikke lige hvad det er for en brun boks du snakker om men de to magnetventiler bag på topstykket er skiftet

4
Hej Jacob

Nej det har jeg ikke, dem jeg har snakket med siger ny turbo men bilen kører jo fint lige ind til jeg har været på motorvejen og kørt et stykke tid når jeg så kører af motorvejen og laver en acceleration så kommer fejlen igen må sige jeg er ved at være lidt træt af det og desvære er det ikke bare lige at skifte turboen 😧

5
Hej
Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt, siden jeg periodisk får fejlen P11AA Luftkreds. Den går dog ikke i nødprogram, men melder fejl i display.

Begge turbo magnetventiler er udskiftet, samt map sensor.



P11AA Luftkreds. 1

Beregnet belastningsværdi 100 %
Lineær kølervæsketemperatur 077 °C
Turbotryk 3000 MBar
Motoromdrejningstal 2944 Omdr./min.
Bilens hastighed 056 Km/t
Luftindsugningstemperatur 018 °C
Målt luftgennemstrømningsmàngde 0141 Mg/indsprøjtning
Tryk i rampen 1752 Bar
Atmosfàrisk tryk 001 MBar
Batterispænding 14.256 V
Tidstæller 5337721
Kilometertal 216141 Km
Teoretisk turbotryk 2612 MBar
Målt luftgennemstrømningsmàngde 1435 Mg/indsprøjtning
Position for doseringsventil 000 %
Position for turbo 052 %
Igangvàrende regenerering af partikelfilter Regenerering inaktiv
Bekræftet pedalposition 094 %
Aktuelt gear 3.
ESP-system reguleres Inaktiv regulering

P11AA Luftkreds. 2

Beregnet belastningsværdi 093 %
Lineær kølervæsketemperatur 076 °C
Turbotryk 2929 MBar
Motoromdrejningstal 2528 Omdr./min.
Bilens hastighed 065 Km/t
Luftindsugningstemperatur 021 °C
Målt luftgennemstrømningsmàngde 0110 Mg/indsprøjtning
Tryk i rampen 1596 Bar
Atmosfàrisk tryk 001 MBar
Batterispænding 14.256 V
Tidstæller 4377123
Kilometertal 216067 Km
Teoretisk turbotryk 2588 MBar
Målt luftgennemstrømningsmàngde 1353 Mg/indsprøjtning
Position for doseringsventil 000 %
Position for turbo 047 %
Igangvàrende regenerering af partikelfilter Regenerering inaktiv
Bekræftet pedalposition 078 %
Aktuelt gear 3.
ESP-system reguleres Inaktiv regulering

P11AA Luftkreds. 3

Beregnet belastningsværdi 096 %
Lineær kølervæsketemperatur 081 °C
Turbotryk 3000 MBar
Motoromdrejningstal 2496 Omdr./min.
Bilens hastighed 078 Km/t
Luftindsugningstemperatur 036 °C
Målt luftgennemstrømningsmàngde 0118 Mg/indsprøjtning
Tryk i rampen 1590 Bar
Atmosfàrisk tryk 001 MBar
Batterispænding 14.155 V
Tidstæller 1117176832
Kilometertal 215635 Km
Teoretisk turbotryk 2576 MBar
Målt luftgennemstrømningsmàngde 1365 Mg/indsprøjtning
Position for doseringsventil 000 %
Position for turbo 062 %
Igangvàrende regenerering af partikelfilter Regenerering inaktiv
Bekræftet pedalposition 075 %
Aktuelt gear 4.
ESP-system reguleres Inaktiv regulering

P11AA Luftkreds. 4

Beregnet belastningsværdi 095 %
Lineær kølervæsketemperatur 072 °C
Turbotryk 2918 MBar
Motoromdrejningstal 2432 Omdr./min.
Bilens hastighed 063 Km/t
Luftindsugningstemperatur 030 °C
Målt luftgennemstrømningsmàngde 0102 Mg/indsprøjtning
Tryk i rampen 1496 Bar
Atmosfàrisk tryk 001 MBar
Batterispænding 14.256 V
Tidstæller 1104168064
Kilometertal 214971 Km
Teoretisk turbotryk 2565 MBar
Målt luftgennemstrømningsmàngde 1329 Mg/indsprøjtning
Position for doseringsventil 000 %
Position for turbo 046 %
Igangvàrende regenerering af partikelfilter Regenerering inaktiv
Bekræftet pedalposition 098 %
Aktuelt gear 3.
ESP-system reguleres Inaktiv regulering

6
Fandt du nogen sinde fejlen Jacob. For jeg har samme fejl på min nu efter den blev chippet mvh. Michael

7
Undervogn / RE: Bremser hænger foran på min peugeot 406
« Dato: 29. Juli 2014, 17:16 »
de er helt nye det er en komplet kaliber

8
Undervogn / RE: Bremser hænger foran på min peugeot 406
« Dato: 29. Juli 2014, 16:24 »
Nu har jeg skiftet de forreste Bremse kaliber, Bremseslanger, hovedcylinder, prøvet med en anden ABS pumpe og det er nye skiver og klodser som er monteret og når bilen er kold drejer hjulene fint rundt så et lille tryk på bremsen uden motoren er startet så begynder de at hænge og efter en lille kører tur så skal der bruges to hænder for at dreje hjulene rundt jeg fatter det ikke

9
Undervogn / Bremser hænger foran på min peugeot 406
« Dato: 11. Juli 2014, 07:14 »
Hej jeg har en Peugeot 406 st. car 1,8 fra 2003 kørt 162.000 som startede med at hænge voldsomt i højre for bremse, og derfor har jeg skiftet bremse slanger i begge sider, og det hjalp. Men nu hænger den i begge bremser foran når den bliver varm, ikke voldsomt men alligevel så man kan mærke det når man skubber bilen frem og tilbage, men så snart bilen så bliver kold forsvinder det. Begge for bremser er renset og smurt og hænger ikke i glidebøs er der nogen der har haft samme problem eller har en løsning.

Sider: [1]