Forfatter Emne: Nøgle vil ikke dreje i tændingen 406'er  (Læst 2979 gange)

mr J

• Gæst
Nøgle vil ikke dreje i tændingen 406'er
« Dato: 02. Juni 2006, 23:35 »
Hej

jeg har en 406'er som står inde i byen og ikke kan starte. Nøglen vil bare ikke dreje i tændingen. Jeg har prøvet almindelig nøgle + reservenøgle. Er der 'nogen der kan give hjælp til hvordan jeg får gang i den. Bare så jeg i det mindste kan kører den hjem.

tak

MR J

Morten C W

• Gæst
RE: Nøgle vil ikke dreje i tændingen 406'er
« Svar #1 Dato: 03. Juni 2006, 11:40 »
det problem havde min far for mange år siden i en af sine tidligere biler... du skal nok regne med der skal nyt komplet låsesæt i den.... det var ihvertfald resultatet dengang.. der begyndte dørlåsene at drille og tændingslåsen ville ingenting.. .. bilen var dengang 6måneder gammel så han fik det lavet på garantien.. så heldig er du nok ikke.... ;)

Jakob P

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 03. Juni 2006, 12:10 »
Har i prøvet at vrikke lidt i rattet  mens i prøver at dreje nøglen, det kan være ratlåsen der sidder i spænd ;)
406 TS4 st.car

mr J

• Gæst
« Svar #3 Dato: 03. Juni 2006, 13:44 »
hej

jeg har måtte ødeligge tændingslåsen for at få den startet. Spørgsmålet er nu hvordan får jeg pillet den gamle tændingslås ud og sat en ny i. Hvad koster en ny, og hvor kan jeg få fat i en

tak

mvh

mr j

mr J

• Gæst
« Svar #4 Dato: 05. Juni 2006, 13:32 »
Er der virkelig ingen som kan hjælpe ????

mr J

Morten C W

• Gæst
« Svar #5 Dato: 05. Juni 2006, 20:03 »
hvis du har måttet ødelægge tændingslåsen, så skal du have et helt nyt låsesæt i bilen.. så det er nok nemmest du kører til peugeot og får dem til at fikse resten....

mr J

• Gæst
« Svar #6 Dato: 05. Juni 2006, 20:44 »
Hej

Hvad koster sådan et. Nogen der ved det