Jeg fik sidste år efter monteret tåge lygter på min Partner af min faste mekaniker . Jeg tog fat i Peugeot Tåstrup hvor bilen er købt . Han fandt et efter monterings sæt med lygter , lygte holdere , kabel sæt , vejledning . hvis jeg husker rigtigt var prisen vist lidt over 2000.- med moms . Krom randene ligegodt 1000.- de kunne ikke findes på Ebay , da bilen var for ny . Kunne kun finde til gammel model . jeg havde kun den hårde vej hos Peugeot .
Da mekaniker havde taget plast kofanger af , var der i venstre side et løst hængende stik til tågelygter , hvor han tilsluttede kabel fra lygterne . Hul skåret i plast kofanger , vær omhyggelig med at til passe hul godt . Der skal programmeres i sikrings boksen , at der er monteret lygter . kan sikkert gøres med PP2000 . Min Partner var for beredt til dem i kontakt armen og lampe i instrument bræt . Jeg skulle ikke sætte relæ eller andet . "bare montere og sætte de 2 stik sammen og så "lige " have en til at åbne for dem sikrings boksen . DET KAN SELVFØLGELIG VÆRE ANDERLEDES PÅ DIN . Der er sikkert nogle garvet Peugeot ejere , her der ved lige hvordan . Men sådan var det til min