Jeg er for nyligt blevet den lykkelige ejer af en 308 1,6 HDi fra den absolutte slutning af 2007.
Dejlig bil, som jeg på en måned er blevet meget fortrolig med og glad for.
Dog er der en lille ting - den har fået eftermonteret en Parrot Asteroid Smart radio (forhandleren sagde at den er monteret hos Peugeot... Ved ikke hvor meget jeg skal lægge i dét) - jeg kan ikke stille dato og tid i det display der sidder i midten, over radioen. Nu har jeg også opdaget at den står i noget der hedder 'Economy Mode', hvilket jo selvfølgelig er fint, men er der andre køreprogrammer, skal de da prøves!
Jeg kan skifte mellem enkelte tripcomputere via min vinduesviskerarm, og også nulstille dem, der kan nulstilles. Men ikke stille dato/tid. (Det er ikke en model med 3 knapper oppe ved displayet)
Er løsningen at montere en original radio? Jeg er glad nok for min Parrot, men hvis den sætter den slags begrænsninger, er det jo bare irriterende. Uret og datoen blinker oppe i displayet, lidt belastende når jeg kører i mørke.
Hvis der findes en anden løsning, ser jeg helst den, men jeg er åben overfor bud :-)