Forfatter Emne: Frankofil  (Læst 1792 gange)

Hansifx

  • Gæst
Frankofil
« Dato: 24. Oktober 2015, 10:20 »
Hej herinde 😀
Skal ikke kunne sige hvorfor jeg ikke er blevet klog af skade men er igen røget på et fransk mærke. Denne gang en 97'er 306 cashmere 1,4 med skaldede 112.000 på klokken. Det er jo ingenting i forhold til hvor gammel damen er.
Selvfølgelig er der lidt her og der som en perlegrus mekker som jeg sagtens kan udbedre hen ad vejen 😊.
Men allerførst vil jeg have klarhed over gearstangen og kassen.
SKAL den være så slatten i gearene når man skifter gear ??????
( når den står i frigear er det ikke til at sige om den står ud for første gear eller 3 gear )

Gear skift fra 2 til 3 skal ske lidt roligt da den ellers vandrer i 5

Samme problem havde jeg på den første franske gynge jeg havde nemlig en Citroën xsara st.car

AXE1

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 378
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Slagelse
RE: Frankofil
« Svar #1 Dato: 24. Oktober 2015, 18:19 »
Du skal kontrollere alle led og arme samt forbindelser der kan være MEGET slør fordelt over alle disse komponenter, se også efter om der er slør på selve gearkassen
Peugeot 207 RC

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Frankofil
« Svar #2 Dato: 24. Oktober 2015, 21:48 »
Du skriver at selvfølgelig er der lidt her og der som en perlegrus mek  sagtens kan klare    ,  ville det ikke være let at se hvor sløret ligger  hvis du får en til at tag i den