Hej alle sammen
Min kæreste og jeg købt i sommers en 4 år gammel peugeot 508 1,6 e-hdi SW med 50.000 km på tæller. Fin bil køre godt, og heller ingen problemer på feriens tur sydpå.
Men for et par måneder siden , da vi skulle ud og køre, kunne jeg ikke forstå hvad det var for en støj fra venstre bagdør. Jeg satte mig om på bagsæde, og kæresten kørte, så jeg kunne lytte.
Der kommer en meget kraftig knitren lyd, ligesom en fyrværkeri batteri, som skyder de her op i luften som sprutter. Det lyder som om det er fra hele vinduespatiet, men jeg kan ikke blive klog på det.
Nogle dage er støjen der ikke, andre gange flere dage i træk. Har en mistanke om, at det er interiøret, som gør det. Det er jo noget gummi agtig noget, og tror det bliver påvirket af temperatur. Hvis jeg gnider mine finger på interiøret, så kan jeg få den støj frem.
Har ikke snakket med Peugeot i nu, men ville lige høre her først. Har svært ved at tro, jeg skulle være den eneste, som oplever dette problem, da jeg går ud fra, at bilerne bliver bygget ens.
Hilsen Mads