Har erhvervet mig en gammel sag af en 306 fra 97 ... Den er med træk ... Dvs træk uden KROG viste det sig senere. Fik så at vide af kærestens nevø at det ikke var noget problem at skaffe den, altså krogen. Den køber du bare hos Peugeot sagde han. Ja right tænkte jeg. Prøvede nu bare alligevel den lokale afd. med svaret jeg næsten havde gættet på i forvejen. Sprit nyt træk på Klaus-Hermann ... Der findes ikke løse kroge. Og så fulgte en længere forklaring om nye underleverandører og andre fabrikanter siden da, ellers var ternativet en hugger der har et helt træk liggende. Ja ja ja. Nuvel .. Her kommer en beskrivelse af trækket så i selv kan bedømme eller visualisere jer til hvordan det ser i håb om at der måske et sted der ude i laden skulle gemme sig en KROG.
Når man sidder på hug lige bag trækket er der en bøjle der går henover fra højre mod venstre der hvor krogen skal stikkes i Grete. Faktisk meget simpelt som det ser ud. Denne bøjle skal løftes så krogen kan komme ind. Pt sidder der et plastikstykke i hullet.
Ved ikke om flere oplysninger er nødvendige evt. et billed som så nok skal komme hvis det er