Bare nogle forslag:
1) Der er en på Gul og Gratis der sælger brugte blæsere til næsten alle biler, vil prøve at finde et link.
2) Hvis bilen er forsynet med et pollenfilter der er blokeret, så er den rigtig god til at holde på fugten.
3) Hvis dit varmesystem står fast på recirkulation cirkulerer den bare fugten (Samme koncept som et stoppet pollenfilter)
4) Hvis ikke der er tydelige steder du kan se vand trække ind, kunne det måske være membranen bag dørbeklædningen der er læk. Ses tit hvis der er lavet noget med dørmekanikken,låse, rudetræk, højtalere etc. På min er membranen af noget flamingoagtigt materiale der ikke er særligt holdbart. Man kan lave en ny af et stykke byggeplast, og det skal selvfølgelig laves så det holder tæt.
5) Hvis din antenne sidder i taget over bakspejlet, er det også en mulighed. På en 406 af samme alder kan man chekke det ved at vippe loftslampen ned.
PS! Forslagene er skrevet uden jeg aner en skid om model 306
Her var linket. Det jeg linker til er godt nok en til 206, men kig hans annoncer der er mange, eller skriv til ham om han har en der passer:
http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/andet/annonce/30364291-peugeot-206-aarg-00