Nu sidder jeg igen og kommer i tvivl om hvad jeg egentlig ejer. Er vel det man i gamle dage kaldte en Nørd, ved ikke hvad det hedder i dag. Men jeg finder stor fornøwelse i at lege med den slags, skønt mit sidste eksemplar af bilmærket 7,9,13 aldrig har haft brug for dimsen. Men jeg er nu i besiddelse af adskillige PC'er , xp, 7, 10 med div. udgaver af softwaren fra den ældste PP2000 jeg har kunnet finde til nyeste Diagbox. Når jeg tester interfacet siger det Rev. B. Men når jeg så bruger det på de forskellige versioner, så skal den lige opdatere interfacet hvis jeg sidst har brugt Diagbox og så skifter til den gamle PP2000, så opdaterer den lige et halvt minut, og så virker alt tilsyneladende. Skriver "tilsyneladende" da jeg langt fra har testet alle versioner på selve bilen, da den står et andet sted som regel. Men interface og alle mine softwareversioner ser ud til at tale udmærket sammen efter opdateringen som den laver. Lang historie kort: Er der nogen der måske har et bud på hvilket interface der opfører sig sådan ?.