Har lige købt en Peugeot 207 (igen hehe), fra 2009. Jeg kan dog ikke på fjernbetjeningen til at virke til centrallåsen. Jeg har udskiftet batteriet, synkroniseret som beskrevet i instruktionsbogen, men intet hjælper, øv altså.
Jeg har en Delphi tester, men vil jeg overhovedet kunne se fejl med denne tester ? Er nemlig i tvivl om det er nøglen den er gal med, eller om det evt er i bilen det er galt. Centrallåsen virker fint, når jeg låser eller åbner med selve nøglen.
En anden ting, brændstofmåleren virker ikke. Den stod på næsten tom igår da jeg købte bilen, så jeg fyldte diesel på, men der kunne kun være 35 liter, og måleren i instrumentet rykkede sig ikke. På køreturen hjem, skrev den pludseligt fuel level too low, og lyste så ved måleren, og nålen faldt helt i bund. Er det selve måleren i tanken den er gal med, og kan jeg evt måle mig frem til det, med mit multimeter, uden at skille alt ad ? Hvis det er måleren i tanken (hvilket hvad jeg selv tror det er), er den så forholdsvis nem at skifte, eller bør jeg lade et værksted om opgaven ?