Du kan godt gøre som du beskriver, men jeg ville nok vælge en lidt anden løsning, kredsen til cigartænder, eller tilbehørsstik som de kalder den i instruktionsbogen, er helt fint at bruge, da den er beregnet til forskellige udefinerede belastninger af gode grunde, andre kredse KAN være overvåget for forkert forbrug af styringen.
Jeg ville købe en såkaldt sikringsadapter, den ser sådan ud:
Så ville jeg pille sikringen til tilbehørsstikket ud, på din bil skulle det gerne være F13 til den forreste og F14 til den i bagagerummet, så montere adapteren i sikringsholderen, montere den originale sikring i det nederste spor, og en sikring til udtaget i det øverste spor, her skal du lige passe på at der ikke er strøm på ledningen uden sikringen monteret, så vender den nemlig forkert, der er masser af steder du kan tilslutte stelledningen inde bag beklædningen.
Nu er der så frit slag til at montere diverse ekstraudstyr til ledningen uden at have lavet det mindste indgreb i det originale ledningsnet.
Holt
PS: adapteren findes både til almindelige og mini sikringer, her skal du bruge mini udgaven, de kan købes hos diverse autoudstyrsforretninger inklusiv thansen