Hej alle...
Jeg håber en eller anden vis mand kan hjælpe, efter onkel Google ikke kan.
Jeg er den lykkelige ejer af en Peugeot 406 2,0 (benzin) fra 2004. Et fremragende køretøj, jeg nødig vil af med.... Den er dog begyndt at drille.
Den starter og køre fint ind på jobbet. Når jeg skal hjem ligeså fint..MEN holder jeg så ind ved købmanden, går det galt når jeg starter. Så går den på 3½cylender. med "antipolution failure" ( ca hver anden gang jeg kører en tur og starter igen inden for 45 min)Testeren siger "periodisk elfejl på dyse 2". Jeg har skiftet dysen. Jeg har skiftet tændør, Jeg har skiftet tændingsbro. Jeg har haft reven alle stik (som jeg kan komme til oppefra) i motorum løs og givet dem kontaktspray. Lige lidt hjælper det. Jeg er ikke ret god til at måle strøm og modstand. Jeg har været med min lokale automester, som ikke umiddelbart kan hjælpe, med mindre han skal i gang med at lave en stor fejlsøgning = som vil blive dyr, da det tager tid at fejlsøge på periodisk fejl....Er den nogle som har oplevet det samme ? - og kan give mig et råd om hvad jeg nu skal gøre eller forsøge ?