Hermed en opdatering på projektet.
Bilen er kommet til at køre igen
... Det endte med at jeg måtte kaste håndklædet i ringen og få en prof til at kigge på sagen.
Al misæren viste sig at skyldes den krumtapsensor som var blevet smadret første gang jeg forsøger at starte bilen efter udskiftning af EGR-køleren.
Det viste sig at der sidder en ganske lille magnet inde i den induktive føler (krumtapsensoren).
Denne magnet havde sat sig på siden af svinghjulet, og gav derfor krumtapsensoren et forkert signal i forhold til hvornår motoren skulle have indsprøjtning på de enkelte cylindre.
Operationen kunne heldigvis klares med et endoskop, og derfor var det ikke nødvendigt at få gearkassen af...
Alt i alt en masse sort uheld, som ikke havde sammenhæng med hinanden, og alligevel opstod der en masse problemer samtidig.
De originale bokse til bilen fejlede tilsyneladen ikke noget - dog står den stadig med en fejl på DATA-WIRE B til comfort-boksen, Air conditionen virker ikke ordenligt, men det bliver nok i en anden tråd.
Tak for hjælp og gode råd!!!