Se gammel tråd her:
https://peugeotclub.dk/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=13189
Så fik jeg fundet og skiftet den utætte vakumslange så turboen arbejder igen.
Jeg er startet på CAN kommunikations problemerne igen og har fjernet Multi display'et og målt følgende:
CAN H ca 1V til ca 5V
CAN L ca 0V til ca 4,5V
Målt med Fluke oscilloscope, ca 8us bit time = 125kbps hvilket burde være fint.
Som jeg har forstået det så burde signalerne nærmere være:
CAN H ca 2,5V til ca 3,5V
CAN L ca 1,5V til ca 2,5V
Nogen der ved om termineringen sidder i displayet eller hvor termineringerne sidder på en 407, jeg antager at den ene "ende" af CAN bussen er BSI1 og den anden "ende" er modulet længst væk fra BSI1 (længste lednings stykke).
Nogen der ved om en manglende terminering eller en manglende/dårlig stelforbindelse kan give disse spændingsniveauer på CANbussen?
Andre forslag?