Forfatter Emne: radio i 207  (Læst 1776 gange)

JIMMY VESTERGAARD

• Gæst
radio i 207
« Dato: 11. April 2008, 18:30 »
kan, man selv smide en orginal radio/cd spiller i bilen eller skal, den forbi værkstedet :o. det skal, den ifølge peugeot køge:@

sh7873

• Gæst
RE: radio i 207
« Svar #1 Dato: 11. April 2008, 20:31 »
Hvis jeg var dig, ville jeg prøve selv, virker den ikke, må du jo afsted, MEN LÆS LIGE DIV INDLÆG HER PÅ SIDEN, ISÆR ANG PUG KØGE B)

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #2 Dato: 11. April 2008, 22:37 »
hehe, ja for satan. Pas på peugeot køge, hvis du henvender dig med et radioproblem kan det være de anbefaler dig et motorskift til at starte med

zoomzulu

• Gæst
RE: Pas på Peugeot Køge
« Svar #3 Dato: 11. April 2008, 22:59 »
FOR S**** PAS PÅ PEUGEOT KØGE ..ja som Diesel siger, du skal skifte motor, en omlakering og nye bremser samt udskiftning af kabine : )
Pris 165.000,- + moms og arbejdsløn..... de tar R**** på dig. PAS PÅ.. De er giftige..:@

Du skal sikkert ha et nyt multi stik. det hele sidder sikkert som i min 206, i et stik men det er sikkert en rimelig simpel løsning. Skulle have et ordentlig anlæg i min 206 s16 og der skulle man også forbi værkstedet, men fik nogle gode råd på div forums, kan ikke lige huske hvor, men det kigger jeg på imorgen aften når jeg kommer hjem. Har nu 1500 watt i bagenden + 15" Vega sub samt nye Pioneer i dørene ; ) Problemet er når du skal trække strøm fra batteri til bagenden, der skulle jeg igennem et hul lige bag motoren i midten og ind til kabinen. men ind kom det da : ) og hvilken lyd åhhh hvilken lyd far har nu : ) Det er næsten som at komme til RAVE :D
« Senest Redigeret: 11. April 2008, 23:00 af zoomzulu »

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #4 Dato: 12. April 2008, 04:53 »
Så holder vi satme en fest i din bil en dag, hele peugeotklubben er inviteret. Får du lige monteret en stripperstang inden næste weekend?
« Senest Redigeret: 12. April 2008, 04:54 af Dieselfreak »

zoomzulu

• Gæst
RE: Roger
« Svar #5 Dato: 12. April 2008, 09:27 »
Er du stripperen Diesel :D eller tar du et vedhæng med B)

Apropo har lige bestilt sådan en fætter her  ;)

http://rallycenteret.dk/?m=003-Andre+Produkter%5c004-Udst%c3%b8dning%5c002-Sport+Label%5c001-Sound+%26+Design.htm

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #6 Dato: 12. April 2008, 17:44 »
Hvis jeg skal smide min græske gudekorpus rundt om en jernstang skal du give en kasse øl eller 2, men ellers er jeg frisk nok på at prøve. Det ser sgu ikke så svært ud på filmB)
Årh, lækker udstødning du har bestilt. Det giver altså en hel del at der står remus på syntes jeg. Men havde du ikke en Diesel? Hvis du har diesel så vent lidt med udstødning. Remus kommer med en Eurosound til dieselbiler, skulle give en rigtig fed racerlyd.