Er det ikke på tide vi får gang i PcDk igen..sådan for alvor og for alle aldre/genre af personer?.
Har fulgt lidt med de sidste par år og syntes det er synd der ikke mere findes en klub , som reelt varetager "vores" mærke/valg af bil , lige bortset fra de sites der self beskæftiger sig med vores mærke.
PcDk er sq gået lidt død i sværen....
Hvad med og få de gode tider tilbage med træf/fester og rullefelt-arr.
Klubben indeholder mange aktiver i form af personer/indtægt , så det burde kunne blive en succes igen igen , ingen tvivl der.
Hvad med klub-faciliteter , blad osv osv.....hvis nogen har modet og lysten , så lad os give den en skalle og få lavet et klubmøde , hvor tingene kan tages op med den siddende bestyrelse.
Jeg ville bestemt være ked af hvis Pcdk "bare" overgår til et tilfældigt site..lidt chattten i ny og næ....lad os få gejsten tilbage...jeg forlod en klub i god medvind , lad os få det sejl sat igen og komme videre på bølgen blå;-)
Såfremt det er , ligger jeg gerne mødested til..nemlig min bopæl i Haslev til første møde,selvfølgelig hvis den siddende bestyrelse kan sige ja tak til en udstrakt hånd.
Håber folk bakker op...
/Henriks
(fanges på 28297646)