Forfatter Emne: Et gammelt indlæg er nu aktuel igen efter et års forlø  (Læst 1493 gange)

Ole Edslev - 407

• Sr. Member
    • Vis profil
Et gammelt indlæg er nu aktuel igen efter et års forlø
« Dato: 10. Oktober 2008, 20:32 »
31-10-2007
Vi måtte skubbe bilen, og den startede med det samme, så sluk sagde han og prøv igen, efter næste skub fortsatte vi til Peugeot i Viby, de havde åbent og Værkstedchefen som var til stede i Salgsafdelingen, sagde at det sikkert var starteren der var i Stykker, men de ville se på det på mandag, vi telefonerede til vores nabo, og han kom og hentede os i sin Skoda

Da jeg hentede bilen Mandag, havde de skiftet Sikring nr. 8, og så var bilen ellers klar igen.
Det kostede dog næsten 800.-kr

Nu ville jeg have at vide hvor de sikringer var, det viste sig at den lille skuffe som sidder til venstre, den skulle man rykke ud og så kom sikringerne til syne der inde og der var jo også reservesikringer, så ved jeg det til næste gang
Det skete sidst i okt. 2007

Men det er slet ikke sjovt at sidde med en pæn bil (407) og skal have Autohjælp, det er aldrig sket før for mig, siden vi fik vores første bil i 1960.

Den her gang var det i garagen i lørdags.

Jeg har skiftet sikringen nr.8, men jeg tror den gik i stykker igen!
Bilen kom til Peugeot i to dage og som ikke kunne finde fejlen
Den kom til Autolys i Åbyhøj, og den startede hvergang, så nu venter jeg bare på om der går et år eller det bliver før at det sker igen.
MVH Ole Edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000