Forfatter Emne: Rabataftale?  (Læst 1478 gange)

Ole O

• Gæst
Rabataftale?
« Dato: 19. December 2008, 13:45 »
Jeg er jo ny stadigvæk herinde. Og har ikke kunne finde noget om en rabat aftale med Peugeot! Så nu spørger jeg her, har klubben en rabat aftale med Peugeot på arbejdsløn og/eller reservedele?
De ved jo udmærket godt hvad reservedele koster. Har opdaget at tændrør til min 307, er dyrere end de var til min Bmw M5. Det er sygt!
Hvad gør i andre? Bruger uoriginale reservedele eller ?

CS106

• Gæst
RE: Rabataftale?
« Svar #1 Dato: 19. December 2008, 21:46 »
Jeg har heldigvis Kunde-login til FTZ og Dybbroe på min arbejdsplads og jeg må godt købe ind til mig selv gennem firmaet. Det hjælper en del på reservedelsbudgettet :D

Ole O

• Gæst
« Svar #2 Dato: 20. December 2008, 11:50 »
Det kan jeg eller de andre herinde jo ikke bruge til ret meget ;)

CS106

• Gæst
« Svar #3 Dato: 20. December 2008, 15:12 »
Nej desværre ikke. Men det er svært at få forhandlerne med på noget som helst lige for tiden. Finanskrisen har sat en stopper for mange ting, og folk der kun lige køber et par enkelte stumper en gang om året får rigtig dvært ved at få rabatter.
Jeg køber en del ind hos FTZ og Dybbroe på mit arbejde, og det gør jo så at jeg kan få en okay rabat når jeg skal bruge noget selv.
Det billigeste for mig vill være at køre Fiat, fordi det er det vi forhandler og har erhvervs service på, men der er ikke lige nogen Fiat der tiltaler mig lige nu ;)