Det vil jeg prøve næste gang, at det bliver nødvendigt - med mindre jeg fastholder Peugeot i Malmø. Dem har jeg brugt de sidste par gange .... det har både været billigt og godt.
Peugeot i Roskilde har jeg adskillige skræk oplevelser med, Peugeot i Ballerup har jeg besøgt to gange, og har ikke haft de bedste oplevelser med dem heller. Det har faktisk "imponeret" mig, hvad de har fundet af ting på min bil, som skulle laves, selvom der ikke har været nogle "tegn" på det.
Jeg har en "desværre" en Peugeot 307 SW fra 2006, og det er ikke småting, som er blevet lavet på den - altså af reperationer. Jeg har endda forsøgt at involvere Peugeot Danmark i enkelte af problemstillingerne - men de er iskolde bagi. Deres standard svar har været, at når de 2 års garanti er udløbet, så har de ikke mere "ansvar" for bilen - og det ahr været selvom klimaanlægget gik i stykker, da bilen var 2 år og 3 måneder. Skydetaget indvendig gik i stykker i motoren (som sidder oppe under loftsbeklædningen), da bilen var 2 år og 2 måneder - det var de også helt kolde overfor.
Hvis jeg havde valgt at få lavet begge dele, så havde det kostet mig 20.000 for taget og 17.000 for klimaanlægget. Jeg valgte kun at lave det sidste ..... men det er dælme sur røv på så ny en bil .... og i mine øjne en ringe service af Peugeot.