Forfatter Emne: Stor tak og positiv ros, til Peugeot i Tåstrup  (Læst 1301 gange)

Dibbern

• Gæst
Stor tak og positiv ros, til Peugeot i Tåstrup
« Dato: 01. December 2009, 21:54 »
Har siden jeg købte min første Peugeot, kun haft problemer med den. Det er en TS4 fra 2002. Først røg tændspolen..... Æv! Så skulle der skiftes tandren. Under dette fandt jeg ud af, at knasthjulet var flækket...... Ikke så godt! Så blev det også skiftet!!!! 14 dage senere kom fejlen..... antipollution fail! Så kørte jeg til Peugeot i Roskilde. Jeg havde i mellemtiden fået, en USB musik interface til bilen. tænkte at det ku de nok også klare i Roskilde? Men nej!!! Nej Nej! De kæmpede med det i en time. Til sidst kom de frem og sagde, at min lambdasonda nr1, var defekt, og at de ikke ku aktivere min USB, til min CD charger :o Det kostede da kun 1020Kr for ingenting!!! Flot Rsskilde!!! JEg skiftede lambdasonden. Men motor ikonet med fejl, den var der stadig. Så kørte jeg til Peugeot i Tåstrup! Så skete der nogle ting!! De klarede det med USB interface på ca 15 min, samtidig med at de havde et svar på, hvad det der lede motor icon betød. JEg klagede over at bilen ikke trak som den skulle. Jeg aftalte en pris med dem, for at de skulle klare problemet. Dagen efter bliver jeg ringet op, af deres virkelig dygtige værkføre, der virkelig ved hvad han snakker om. Det som de troede min bil fejlede, det var noget helt andet. Vi aftaler så en ny pris. Den er så ok! Da jeg kommer sent fredag aften, for at hente bilen, der er er der 3 mekanikere på den. De er ikke helt tilfredsse med min bil, så de vil helst ikke udlevere den til mig, da det ville være noget skidt hvis den i weekenden gik, rigtigt i stykker! Syntes det er god omtanke. De tilbyder mig en GRATIS lånebil. Mandag eftermiddag efter aftale, henter jeg glad min bil. De har virkelig lavet hvad de lovede!!! Og meget mere! Jeg aftalte en fast pris. Det holder de helt 100% Der har været 3 mekannikere på bilen siden fredag morgen.. Den køre og spinder som en kat! Tak Peugeot i påstrup.... Og til alle jer der tuder over hvad det koster, at Peugeot skruer på en Peuget! De ved hvad de har med at gøre hver dag!!!!! Lige som en pilot kan flyve en flyver, og en bonde køre traktor. Og så er Peugeot i Tåstrup`s kaffe bedre end i Roskilde