Forfatter Emne: min bagklap på en 407 vil ikke åbne  (Læst 1935 gange)

Ilker

• Gæst
min bagklap på en 407 vil ikke åbne
« Dato: 17. November 2009, 21:28 »
Hej Alle

Som overskriften fortæller så vil min bagklap ikke åbne. Jeg har før oplevet at når man trykkede på den runde knap i "O"et at den ikke ville åbne periodisk men så brugte jeg bare nøglen og så åbnede den. Men nu vil den ingen af delene.

Det er som om der ingen støm er til bagklappen men kan det være en sikring eller noget. for jeg tror ikke det er knappen eller nøglen. eller er der en eller anden form for hvordan man indefra selv kan åbne den eller noget

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe for det er noget der bogstavelig talt er kommet over night.

hilsen

ilker

larsK

• Gæst
RE: min bagklap på en 407 vil ikke åbne
« Svar #1 Dato: 17. November 2009, 21:53 »
og du har ikke kommet til at slukke for den i displayet? set rigtig mange gange,
det sker når folk udforsker bilen og trykker på alt muligt så kommer de til at slå den fra

Ilker

• Gæst
« Svar #2 Dato: 17. November 2009, 22:04 »
nej det har jeg tjekket :D så jeg ved ikke rigtig hvad det kan være. måske et strømrelæ eller noget.

Ole Edslev - 407

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 18. November 2009, 16:20 »
Jeg havde i begyndelsen det samme problem, den ville kun åbne med nøgle, og hos Peugeot skilte de det hele ad (i 04) og de kunne ikke finde noiget, men så fandt de ud af at den var låst i displayet, og siden har jeg selv både låst ved en fejl, og selv lukket op igen. Men den er hård at trykke/lukke op
 Mvh Ole Edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

sandra

• Gæst
« Svar #4 Dato: 03. Januar 2010, 22:48 »
har haft samme problem. det var kontakten inden i det var irret. En ny kontakt koster ca 500kr ex moms :o så vi lavede den selv.