Forfatter Emne: Ny nøgle  (Læst 13952 gange)

SGryn

• Gæst
Ny nøgle
« Dato: 01. November 2010, 22:51 »
Hej peugeot mennesker. jeg har mistet min nøgle til min 206'er.
jeg har læst på en gammel tråd at en ny nøgle kan koste mellem 1000 og 1700 kr.
jeg snakkede med P i Ballerup hvor jeg mener de ville have 2300 for den, HVIS jeg havde "kodningen" til den. kan forstå jeg skal spørge et andet peugeot værksted når prisen er så meget anderledes hos andre forhandlere.
Ved i hvordan man finder koden til nøglen? og hvis jeg nu ikke kan finde koden, hvor meget koster det så ca.?

SGryn

• Gæst
RE: Ny nøgle
« Svar #1 Dato: 01. November 2010, 22:53 »
Og der er forresten slet ikke gjort noget ved udsenet.

henrikhonore

• Gæst
« Svar #2 Dato: 02. November 2010, 00:20 »
Det kostede 350 kr hos min Peugeot forhandler at få 2 stks nøgler fra Frankrig.

henrikhonore

• Gæst
« Svar #3 Dato: 02. November 2010, 00:21 »
Stelnummer. !

midph

• Gæst
« Svar #4 Dato: 02. November 2010, 06:15 »
..mener også prisen for en nøgle med/til fjernbetjening koster et sted mellem 1000 og 1500..fik selv 1000 oplyst som et hurtigt slag på tasken hos min forhandler i Odense..så forhør dig rundt hos div. forhandlere for billigste pris og ja.. de skal bare bruge stel nr. og det kan de også finde ud fra dine nr. plade,da de vist er sammenkørt med motorkontoret..(dem til 350kr må være alm. nøgler..eller??)..det med "kodning" står i din instruktionsbog,hvordan man gør..eller er det kun hvis nøglen "mister forbindelsen"??..som jeg var ude for engang..og der fulgte jeg bare det der stod i bogen og så virkede den igen..mvh.

SGryn

• Gæst
« Svar #5 Dato: 02. November 2010, 14:15 »
Superfedt! tak for svarene! må lige ringe rundt så :)

SGryn

• Gæst
« Svar #6 Dato: 02. November 2010, 14:48 »
Har ringet til 2 forhandlere i stor kbh nu. de siger begge at prisen er 1700 kr. nøglen koster 1000 og kodningen koster 700. jeg spurgte til om hvordan i kan opleve prisen er anderledes hos andre forhandlere. at den faktisk nogen steder kan komme ned på 1050 kr med kodning.
- han svarede at det måtte være den mindre timeløn de tager andre steder.
så tror bare jeg køber en ny nøgle når jeg alligevel skal til jylland engang. hvis der altså ikke er nogen der kender et sted på sjælland? man kan jo spare mange penge ved bare og køre til ringsted eller noget :D

henrikhonore

• Gæst
« Svar #7 Dato: 02. November 2010, 16:30 »
Havde ikke lige set bat det var en nøgle med/til fjernbetjening. Så er prisen nok lidt højere.

Men hvis det er uden det, så var prisen 350 kr.

Neerup

• Gæst
« Svar #8 Dato: 02. November 2010, 21:34 »
Husk at bestille den inden du køre mod jylland. Der er ca. 3 ugers levering.

SGryn

• Gæst
« Svar #9 Dato: 02. November 2010, 22:16 »
Tak :)

midph

• Gæst
« Svar #10 Dato: 03. November 2010, 11:34 »
..har nu siddet og nærlæst det omkring KODNING af nøgle i min instruktionsbog..(206sw HDI 04) der står "der følger et nøglekort med bilen"(det har jeg),..har du det??..og SKAL det bruges for at kode en ny nøgle..og hvad er forskellen på den kodning og så den kodning  der står i instruktionsbogen,hvis man skal udskifte batteri i nøglen,for det gør man da selv??(har jeg prøvet)..er det første eks. kodning af hensyn til ny nøgle/startspærre eller hvad..nogen der ved det??..undrer mig blot over den pris (700kr) de har givet dig,for kodning af nøgle..jo..ved godt at timelønnen er meget højere på sjælland..men alligevel..700 for en kodning???..mvh.

Kell Petersen

• Gæst
RE: nøgle + kodning
« Svar #11 Dato: 30. November 2010, 21:13 »
Hej Kell

Kodning af nøgle 300 + enten nøgle uden sender til 250 eller nøgle med sender til 1100 (begge typer skal bestilles hjem)

Alle priser er med moms og montering

Med venlig hilsen
Keld Rasmussen

Værkstedschef
Bøttcher & Gaardsøe A/S
Peugeot Frederikssund
Telefon 47 37 77 65