Forfatter Emne: udstødning  (Læst 1803 gange)

auser

• Gæst
udstødning
« Dato: 06. December 2010, 13:37 »
jeg fik skiftet mig kat og udstødning i marts måned  men synes at når man køre motorvej at det småbrummer lidt når man giver det gas og skal op i fart altså 110-130km  det ikk originalt det som sat på men walker kat og udstødning,
min geot er en 2006 1,4 2002 benz  ved godt at det en liile motor og de larmer på motorvej men kan det ha noget med at min model er bygget uden mellem potte og at isolering ikk er helt optimal i det tilfælde,  

nogen som har haft det samme problem og hva var jeres løsning?

dalle83

• Gæst
RE: udstødning
« Svar #1 Dato: 06. December 2010, 19:24 »
Citér
auser skrev:
jeg fik skiftet mig kat og udstødning i marts måned  men synes at når man køre motorvej at det småbrummer lidt når man giver det gas og skal op i fart altså 110-130km  det ikk originalt det som sat på men walker kat og udstødning,
min geot er en 2006 1,4 2002 benz  ved godt at det en liile motor og de larmer på motorvej men kan det ha noget med at min model er bygget uden mellem potte og at isolering ikk er helt optimal i det tilfælde,  

nogen som har haft det samme problem og hva var jeres løsning?

Sådan er det bar når det ikk er originale dele der er mont.. Har selv oplevet et par stykker af det på arbejdet. Så det må man leve med, med mindre man sætter noget original på. ;)

litt@u

• Gæst
« Svar #2 Dato: 06. December 2010, 20:01 »
walker er et godt mærke. har i givet det pasta da i samle det. og sidder den ordenlig skal ikke sidde i spænd

auser

• Gæst
« Svar #3 Dato: 07. December 2010, 07:12 »
jeg ved skam ikk om det sidder i spænd eller ej,   samtidig er jeg os usikker på om det udstødningen eller motoren som siger lyden!!  det er jo en lille motor der sidder i og 1,4 er jo ikk skabt til motorvej.

kan en katalysator larme??  mange siger den ikk udgiver så meget lyd

Ole Edslev - 407

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 07. December 2010, 09:14 »
Jeg havde en Volvo 240 hvor udstødningen gik alt for hurtigt, så tilbød Mekanikeren en rustfri udstødning, med 5 års garanti.
Det skulle jeg aldrig have gjort, den brummede og larmede helt vildt i forhold til før, men den holdt i 5 år og så fik jeg heldigvis en original udstødning på igen.
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

dalle83

• Gæst
RE: Uoriginal
« Svar #5 Dato: 07. December 2010, 16:16 »
Første gang jeg oplevede det efter jeg havde mont uoriginal på,tænkte jeg at det ikk var samlet korrekt. Netop fordi det brummede når man gassede lidt op. Men de andre mekanikker sagde sådan er det bar. Og har skifte en siden, og det var det samme.

auser

• Gæst
« Svar #6 Dato: 07. December 2010, 18:16 »
okay jamen så er det bare sådan når man bruger uoriginale udstødninger.
nu med min er det sådan at den brummer ikk når man holder stille og giver den gas  det mere når man køre og skal mere op i fart ogman så giver den gas at den brummer lidt  hvis i forstår mig