Forfatter Emne: ja hvor fedt er det lige  (Læst 1679 gange)

benno703

• Gæst
ja hvor fedt er det lige
« Dato: 08. December 2010, 08:21 »
var lige ude efter min nyere peugeot 307 hdi fra 2003,til lige knap 100000,da jeg så begiver mig hjem ad finder jeg ud af en masse herlighedder,klargøring ja en hurtig støvsugning og så hælder vi bare en dunk duftevand ind i klabinen,og tører så hurtigt at fnuldermænd hænger over det hele,tågelygten den larmer som en sindsyg og 3 gange på vej hjem blinkede lygterne foran,c låsen ja det er noget for sig selv.
det KUNNE jeg måske leve med,men at de lige glemte at fortælle mig at hele venstre side er blevet skiftet i 2008,det kan jeg fandme ikke leve med,så idag vil jeg have et par peugeot hoveder til at rulle:@:@:@

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: ja hvor fedt er det lige
« Svar #1 Dato: 08. December 2010, 10:19 »
Er den købt ved en autoriseret Peugeot forhandler?:o
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

benno703

• Gæst
« Svar #2 Dato: 08. December 2010, 10:24 »
jep og må fandme sige at det er sørgeligt,en bil der er skiftet en hel side på er jo ikke en ordentlig bil

litt@u

• Gæst
« Svar #3 Dato: 08. December 2010, 18:24 »
hvor dårligt... det kunne de godt havde sagt

sttn

• Gæst
« Svar #4 Dato: 08. December 2010, 20:04 »
Hej

Tja en meget mangel fuld klarg.... ,skade det er underligt de ikke sagde noget, nu behøver skade jo ikke at være alvorlig. men de burde jo havde sagt det, så ned og til forhandler og giv ham en morgensheriff stjerne ( vist fra en gammel Sonofon reklame)

Så måske du kan bytte den til SW  vi glæder os til at høre nærmer

hilsen
steen

benno703

• Gæst
« Svar #5 Dato: 08. December 2010, 22:31 »
min bror har været dernede idag,det er hele siden der er blevet skiftet,og den er 100 % som ny,siges der men i den periode jeg har bilen skal jeg bare sige til,hvis der er det mindste med den så vil det blive lavet uden regning naturligt.
det skal siges min bror har købt en hel del firmabiler ved peugeot,derfor den fine behandling,så skal de næste par dage lige have gået den igennem