Forfatter Emne: Forbandet forrude...207 SW  (Læst 2435 gange)

morgan

• Gæst
Forbandet forrude...207 SW
« Dato: 13. April 2011, 08:54 »
Hjææælp

Var ude og køre i går aftes kl 23 i mega regnvejr.

Der er en led film på forruden.. kan ikke fjerne den med sprit servietter fra vaskehal.

Der er nye visker på til kun 600 kr.. Der ligger en skjult film på forruden, så hvergang den visker, så siger det skvat og manden kan intet se... har renset 200 gange med alverdens produkter, bilen siger bare skvat, og manden kan intet se.?????????
« Senest Redigeret: 13. April 2011, 12:11 af morgan »

sttn

• Gæst
RE: Forbandet forrude...207 SW
« Svar #1 Dato: 13. April 2011, 17:13 »
davs

ved ikke men et gammelt triks virker måske æble skær det over og grid det over ruden

hilsen steen

mattsson

• Gæst
« Svar #2 Dato: 13. April 2011, 17:45 »
Det er IKKI dine viskerblade til 600kr der er tossede.
Har aldrig givet så meget for viskerblade, købt dem i T hansen eller Biltema.
Jeg har haft problemer med samme, men indvendig. Utæt varmeapparat. Æblet virker!! Men det kom igen p.g.a. utætheden
Mvh Henrik

midph

• Gæst
« Svar #3 Dato: 14. April 2011, 11:03 »
..ofte kommer det problem desværre i forbindelse med voksvask i vaskehaller..oplever det dog ikke så slemt som du..men prøv at find et afvoksemiddel alm. sulfovand eller hårshampooe uden balsam..(virker rigtig godt til vask af vinduer i huset:D)og husk også at rense dine viskerblade..håber det hjælper..mvh.

morgan

• Gæst
« Svar #4 Dato: 16. April 2011, 11:17 »
tusinde tak..

Tager ned og køber et par æbler, og noget shampoo. Det går nok ikke at jeg napper konens... he he

Forstår det bare ikke... Kan ikke se filmen, og den forsvinder 10 sec efter visker har kørt, men er der og jeg kan intet se.. som om at der lige bliver lagt folie over forruden...

Jeg har prøvet med sprit, 3D, propyl, opvaske, Geot orig viskere, kogende vand og vand med eddikesyre.

hvis æbel osv ikke hjælper, så hedder det en ny forrude.....
« Senest Redigeret: 16. April 2011, 11:20 af morgan »

sttn

• Gæst
« Svar #5 Dato: 16. April 2011, 12:05 »
Hej

Ro på det ordner sig, en ny rude uha da 4000. sådan ca. men ring til carglas det er så flinke i reklamer.:D

Hvad med korn 200, slib ruden så er den mat og lækker , a la ?;) NÅ ikke.

hilsen
steen
« Senest Redigeret: 16. April 2011, 12:05 af sttn »

morgan

• Gæst
« Svar #6 Dato: 16. April 2011, 12:37 »
Citér
sttn skrev:
Hej

Ro på det ordner sig, en ny rude uha da 4000. sådan ca. men ring til carglas det er så flinke i reklamer.:D

Hvad med korn 200, slib ruden så er den mat og lækker , a la ?;) NÅ ikke.

hilsen
steen

Korn 40 det kan kun blive bedre, og ny forrude koster små 6500 kilo af den fede...

:o:p:(

Nej.. seriøst.. Den for.... Film må kunne fjernes.. Bil er 1 år og 3 mdr gammel, 55.000 km, ingen motorvejs kørsel, så micro stenslag tror jeg ikke på... Tror på rolade af værste art af vinter snask... Kan bare ikke få det væk...  pusse og pusse og nye orig viskere og pusse....
« Senest Redigeret: 16. April 2011, 12:43 af morgan »