Forfatter Emne: Findes der en nem måde at skifte pære på i en 207 SW  (Læst 6362 gange)

henrikb

• Gæst
Der skulle vel ikke være en der har en nem måde at skifte pære til nærlystet på i en 207 SW?, det ender altid med at mine hænder er fulde af blod og rifter når jeg har gjort det.

morgan

• Gæst
RE: Findes der en nem måde at skifte pære på i en 207 SW
« Svar #1 Dato: 07. Maj 2011, 10:54 »
hejsa..

Tror vist alle vi 207 ejere har øffet over det. Jeg frygter når jeg skal skifte blinklys pære, den sidder inde i forskærmen, og jeg aner ikke hvordan man skal komme der ind.. Medmindre man har en hånd som en 3 årig og har indbygget knokkelled i håndledet.

Anden gang jeg skulle skifte pære til nærlyset, så købte jeg nogle osram longlife pære med 3 års garanti. De lyser lige så godt og kan tåle overspændingen på bilen. De er dyre ca 300 kr, men det er alle pengene værd, når man tænker på at man ikke skal flås til blods 1 gang om året.:p

Tror bare man skal tage det stille og roligt uden at blive hysterisk..;)
« Senest Redigeret: 07. Maj 2011, 10:57 af morgan »

silverfox

• Gæst
« Svar #2 Dato: 08. Maj 2011, 08:13 »
Langt de fleste autoriserede Peugeot værksteder skifter pærer uden at tage arbejdsløn for det. Du betaler altså kun for de pærer der skal skiftes....

Sopmis

• Gæst
« Svar #3 Dato: 09. Maj 2011, 13:05 »
Citér
silverfox skrev:
Langt de fleste autoriserede Peugeot værksteder skifter pærer uden at tage arbejdsløn for det. Du betaler altså kun for de pærer der skal skiftes....

Med det som en pære koster hos Peugeot, så kan den både betale for arbejdsløn og pæren.

Goldwing

• Hero Member
    • Vis profil
    • trædrejer
  • By: srubbekøbing
« Svar #4 Dato: 09. Maj 2011, 17:31 »
ja men så er der også 2 års garanti og en pegot bruger pæer som barrefannen
Hilsen
Kjeld Andersen

[mail]kjelda@stofanet.dk[/mail]

midph

• Gæst
« Svar #5 Dato: 09. Maj 2011, 20:27 »
..sjovt nok..efter jeg er begyndt at købe billige H7 pærer hos Statoil og jem og fix..:o...er problemet blevet meget mindre...pudsigt ikke..og hvis ellers de sidder på samme måde på en 207 som på min 206`r...synes jeg nu ikke det er så svært..af med det sorte dæksel og i siden med sprinklerbeholderen...af med påfyldningsstudsen,så går det hele nemmere..og husk altid at skifte parvis,så holder de længere...mvh.