Et lille ekstra spørgsmål :-)
Hvis man nu skulle ombygge en Pug207 til en "lookalike" rally vogn, hvad ville det ca. koste? (dele for sig, og måske komplet, med montering og lakering).
Med bodykit (evt. som vist), lakering, klistermærker, sænkning, komplet udstødning (dog så det er lovligt, hvis dette ikke kan lade sig gøre, bliver det bare til en anden bagpotte og mellempotte som kan give noget racer lyd) og til sidst sæder.
Jeg er lidt bange for at det ikke vil være til at betale for os "normale" mennesker :-), men er spændt på at se.
Det kunne også være at hvis prisen er MEGET HØJ (70.000-80.000 klassen), kunne man måske lave lidt ala det samme på en Pug206 + (den nye plus serie) ?
Forslag til dele er meget velkomne.
Edit: jeg har glemt at skrive, at det er en normal gadebil som skal køre på hvide plader, det vil sige den skal ikke køre RALLY race, men jeg blot vil prøve at få min drømmebil :-) .
Hvad koster en 3/4 punkts sele + montering? (dette skal være lovligt, ellers dropper jeg denne ide).
Vil bilen blive kaldt til syn / told & skat med alle de ændringer (selvom jeg ikke reelt piller ved motoren, ud over måske et luftfilter)?