Forfatter Emne: peugeot 407 Display  (Læst 2074 gange)

sape

• Gæst
peugeot 407 Display
« Dato: 22. December 2011, 15:42 »
Jeg har den første model af peugeot 407. Displayet har en tendens til at være meget slørret, og kan til dels ikke ses. Det forekommer når der er alt for varmt, eller for koldt. Selv hvis jeg om sommeren dækker displayet til, for at beskytte det mod solstråler, så bliver skærmen stadig slørret. Det kan bedst beskrives som en soldrevet lommeregner, når tallene er usynlige og slørret.
Er der andre med samme problem? og hvad har i gjort?

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: peugeot 407 Display
« Svar #1 Dato: 22. December 2011, 19:02 »
Ja kender det ,  der er kun et at gøre køb et nyt

SKP

• Gæst
RE: sløret
« Svar #2 Dato: 23. December 2011, 08:01 »
har akkurat det samme problem, det burde være en garanti sag hvis der er flere som har det samme. valgte også lige at smaske ind i et rådyr igår så der er lige lidt flere ting der nu skal laves, og havde lige klargjort den til juleferie.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 23. December 2011, 19:01 »
Ja det ville være skønt hvis der var evig garanti på alt der gik i stykker , men sådan er verden ikke skruet sammen

silverfox

• Gæst
« Svar #4 Dato: 24. December 2011, 10:22 »
Der er ikke andet at gøre end at købe et nyt display. Det er et kendt problem, men det vedrører ikke en sikkerhedsmæssig vigtig komponent, så hvorfor skulle fabrikken dække det? Man må påregne udskiftning af dele på alle (brugte) biler.

SKP

• Gæst
RE: udksiftning af dele
« Svar #5 Dato: 24. December 2011, 11:15 »
udskiftning af dele på brugte biler det er klart, men fadme kun sliddele og så vidt jeg ved så er radioen ikke en sliddel, bærekugler, kødben, lejer, bremser og så videre men ikke en radio. syns peugeot som firma skal komme ind i kampen.