Hej vil om ny bruger li'e sige daws:)
Jeg er just hjemvendt med dette vidunder - en 406 1.8 ? fra 2001 med små 300.000 i displayet -Og det er da noget et kulturchok for mig i forhold til den VW-golf gtd fra 91 jeg har trillet i nogle år. Prøver lige billedfunktionen, om jeg kan finde ud af det:
Som ny Peugeotejer har jeg selvfølgelig nogle spørgsmål som jeg da gerne vil ha' svar på hen ad vejen:
1) Bilen er nysynet - men er der nogle punkter/sygdomme jeg skal være opmærksom på?
2) Er der et sted hvor man vha stelnummer ell. andet kan finde ud af den eksakte model jeg har købt?. Den ha en del udstyr, regnsensor m.m. som måske kan pege den rigtige vej.
3) En klovn har haft to lister limet på instrumentbrættet med silicone - Hvad fjerner man det med og hvilke midler tåler den slags plastik?
4) Kun een nøgle fulgte med - er der nogle steder i vendsyssel man kan få lavet såddan en?, bare for at slippe for at sende den eneste nøgle med posten. Koster i øvrigt 845,- i Hjørring uden centrallåsknap
5) Diagnosestikket i den årgang er vel det rigtige EOBD stik?
6) Nysynet eller ej - den har en ABS fejl der blinker somme tider - vil en tester fra f.eks Bil-Tema kunne pege på det rigtige sted og fejlsøge?
7) Den har nogle steder hvor den skal pletmales - Hvor finder man den rigtige farve til den rigtige pris? Skel ikke bruge flere liter
Find selv på flere spørgsmål
Ellers er jeg nok leveringsdygtig i flere hen ad vejen.
Men det er Fa**me en fed dyt
mvh Flemming - Hirtshals