du har da ret Dalle. Men sagen er at jeg har adgang til lift m.m., er temmelig doven hvad angår at kravle på mine knæ
Hvilket de heller ik holder til mere. Så hvis jeg kunne nøjes med at hejse den den ene gang og have stumperne klar, så kunne jeg godt leve med at der kom et par stænger på der måske kunne ha' holdt lidt længere
Er gammel Rally/Folkeræs-mekaniker, så jeg ved godt hva' der kan klares med en donkraft. Men dilemmaet er at jeg ikke vil ha' andre til at skrue i mine biler, men selv ikke har den fysik jeg havde som 20 årig. Så er det er der at et internetforum kommer ind. Genialt til at tage sigte på problemet, og vide hvad man skal skyde med, endnu før man får beskidte hænder:) Er stadig medlem på Golf2.dk hvor jeg hjælper mange og selv har fået meget hjælp. Men Puggens teknik er jeg først ved at lære om nu, så tilgiv mig hvis mine spørgsmål virker lidt naive, her i begyndelsen
. Vil vædde med at jeg om et år, her på sitet kommer med flere svar end spørgsmål. Har fået yderst brugbare svar bare på denne ene tråd, så jeg er kommet for at blive hehe
mvh Flemming