« Svar #3 Dato: 06. December 2012, 14:26 »
Det med lampen er ikke sikkert. Det er en ide at måle at der kommer strøm til Gløderørerne. Du kan også skrue skinnen af og måle at hvert rør kan få en prøvelampe til at lyse når du sætter den ene ende af prøvelampen på plus på batteriet og den anden ende på toppen af gløderøret. Er du sikker på det er de rigtige rør. Hvis den er længere om at starte når det er koldt så kan det også være at kompressionen ikke er så god længere. Hvordan startede den i sommer efter flere dage? Var den også længe om det der? Det skulle den jo være hvis din idé om manglende tryk holder. Forestiller mig at den ret hurtigt opbygger det tryk når starteren kører.
Bedste hilsener Autoholm
Logget
406 2.0 hdi aut. 2003 475000 km. C8 2.2 hdi 2003
Tidligere: Mondeo 1.8 td 94, Golf 2 1.8 87, Passat 1.6 d 82, Scirocco 1.8 79, Golf 1 1.3 82, Polo 1.3 GLS 78, Corolla 1.8 d 82, Hiace 2.2 d 81, Cortina 1.3 75, Allegro 1.1 75, Austin 1000 75 spansk produceret.