Forfatter Emne: 206 sw med Diverse El problemer  (Læst 1908 gange)

paaske

• Gæst
206 sw med Diverse El problemer
« Dato: 13. December 2012, 07:12 »
Hej Alle
Jeg håber at i kan komme med gode ideer, min kæreste har en 206 SW fra 2006, og der er en del el problemer.
1. Begge airbag lamper lyser efter hun er begyndt at køre. ???
kan man bare pille stikket af under sæderne og rense lodde eller hav uden at pille batteriet fra.
2. sæde varmen fungere ikke i højre side.????
Ingen ide til hvorledes jeg finder den fejl.
3 bagrude visker og el bagrude. er ude af drift. ???
jeg har læst noget om varmetrådene i bagruden, forsyner de også bagrude viskeren. hvis de er defekte kræver det så en ny bagrude??

er der nogen der ligger inde med el diagrammer som de eventuelt ville sende en kopi af??

jeg håber virkelig at der er en masse gode svar og mulighedder der ude

Med venlig  hilsen

Bo Paaske

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: 206 sw med Diverse El problemer
« Svar #1 Dato: 13. December 2012, 17:46 »
Citér
paaske skrev:
Hej Alle
Jeg håber at i kan komme med gode ideer, min kæreste har en 206 SW fra 2006, og der er en del el problemer.
1. Begge airbag lamper lyser efter hun er begyndt at køre. ???
kan man bare pille stikket af under sæderne og rense lodde eller hav uden at pille batteriet fra.

Nej du tager batteriet fra når du roder med airbag

2. sæde varmen fungere ikke i højre side.????
Ingen ide til hvorledes jeg finder den fejl.

Sædeelementet er sikker brændt over i ryg eller bund  termostat kan være defekt   mål gennemgang ca  1,4 ohm  målt i åbent kredsløb

3 bagrude visker og el bagrude. er ude af drift. ???
jeg har læst noget om varmetrådene i bagruden, forsyner de også bagrude viskeren. hvis de er defekte kræver det så en ny bagrude??

du kan rep det med  ledning du sætter indvendig på ruden  , men hvis elruden ikke virker  kan det være et strømproblem også  men det kvæver lidt fejlsøgning   , den med det " plejer at være " kan ikke bruges altid

er der nogen der ligger inde med el diagrammer som de eventuelt ville sende en kopi af??

jeg håber virkelig at der er en masse gode svar og mulighedder der ude

Med venlig  hilsen

Bo Paaske