Forfatter Emne: VIP Bluetooth  (Læst 1818 gange)

FSH

• Gæst
VIP Bluetooth
« Dato: 04. Januar 2013, 23:52 »
Jeg har fået ny telefon, men kan ikke  få den forbundet med det originale VIP Bluetooth i vores 5008.

- Jeg søger fra telefonen - den finder bilens håndfri "Peugeot" og jeg skiver koden 0000 på telefonen.
- På bilens display skriver jeg samme kode og trykker ok
- Efter lidt tid kommer beskeden "Windows phone failiore".

Nogen gode ideer ?
Skal/kan det opdateres ?

larsK

• Gæst
RE: VIP Bluetooth
« Svar #1 Dato: 05. Januar 2013, 08:08 »
kan være bluetooth skal opdateres kan de gøre hod peugeot med tester.. havde samme problem med min 308 da jeg fik den. havde en HTC Incredble s men efter opdateringen virkede det fint.

silverfox

• Gæst
« Svar #2 Dato: 05. Januar 2013, 20:50 »
Du kan se på peugeot.dk under "bluetooth kompatibel" om din telefon er kompatibel med bilens radio. Hvis den ikke er opført, kan du ikke regne med at kunne bruge den. Så vidt jeg ved kan din radio heller ikke opdateres.

larsK

• Gæst
« Svar #3 Dato: 06. Januar 2013, 09:58 »
hvis den kan opdateres i en 308 kan den også i en 5008! de har jo lavet så når der kommer nye tlf på marked kan de opdateres så de kan bruges..

silverfox

• Gæst
« Svar #4 Dato: 06. Januar 2013, 20:59 »
Det mener jeg ikke radioen kan. Der er feks heller ikke muligt på en 508 med samme bluetooth system.

larsK

• Gæst
« Svar #5 Dato: 07. Januar 2013, 06:54 »
det kan der så være noget om. men vil da være mærkeligt hvis man ikke kunne, hvad så om 2-3år? mange folk skifter jo mobilen ud inden de første 2-3 år..